2012. november 30.

Vasárnap reggel...

... arra lettem figyelmes, hogy Lizi megint abban a fürdető tálkának használt cserépedényben támaszkodik, pont úgy, mikor mi, emberek kiúszunk a medence szélére és kikönyökölünk. "Jaj, Liza, már megint ide akarsz szülni?" - kérdeztem tőle. Erre lement a forgácsba, ásott egy lukat és eltűnt. Tépdeltem egy negyedzacskó zsepit a forgácshalom tetejére, amiket Liza is észlelt és kibélelte vele az üreget. Kicsit nyöszörgött, nem tudta, hogy feküdjön. Adtam neki egy kis almát, egy hogy megnyugodjon, kettő pedig, nehogy lemenjen a cukra szülés közben. Miután megette, lehajolt és beszélni kezdett a születendő babájához. Egy tündéri kislány látta meg a napvilágot először este 7 fele, akit már akkor elkezdett tisztogatni, mikor még nem is volt kint teljesen. Másodiknak egy cuki kispasi bújt ki. Gyönyörűen, komplikációmentesen, szinte vér nélkül szült és mindent eltakarított maga után. Tehát Liza 2012. november 25-én megszülte második almát, egy kislányt és egy kisfiút.

Az újszülött kisbaba.

Már tisztán, szárazon a mamival pusziszkodnak.

Együtt a két gyönyörű kistesó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan, kíváncsi vagyok a véleményedre! :)