2012. augusztus 28.

Mamiii! Hallasz minket?


"Megszülettek a kisbabák, anyjuk túl van a vajúdás nehéz óráin. Végre együtt lehetnek, és megtanulhatják, hogyan folytatódhat kapcsolatuk a korábbi, mindennél szorosabb együttlét után. "



Augusztus 27-én este fél 10-kor arra lettem figyelmes, hogy Liza a második emeleten lévő fürdetőhomokos edényükben csukott szemmel nyomó mozgásokat tesz. Pár perc után meghallottam azt az összetéveszthetetlen hangot, egy baba első hangját. És persze Liza folyamatos csicsergését élete első kisbabájának. Mivel beigazolódott a sejtésem, hogy az emeleten fog elleni, le kellett vennem a tálkát a földszintre, a biztonságos forgács és széna keverékébe. Ekkor már két kisbabának duruzsolt szüntelenül a friss anyuka. Picik, olyan kis csöppségek és törékenyek. Gyönyörű kis csodák. Mivel nem akartam tovább zavarni és azt szerettem volna, ha minél előbb reggel lesz, az alvás mellett döntöttem. Nem volt könnyű, de hajnali egy körül sikerült elszundítanom egészen háromig. Akkor még nem mentem ki, de amint elütötte az óra a négyet, kisurrantam. Liza alatt már 6 kis pöttömkét számoltam. A felállás pedig 2 kisfiú és 4 kislány. Tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Írj nyugodtan, kíváncsi vagyok a véleményedre! :)